Landal De Lommerbergen - Reisverslagen van Melissa Oudkerk - WaarBenJij.nu Landal De Lommerbergen - Reisverslagen van Melissa Oudkerk - WaarBenJij.nu

Landal De Lommerbergen

Mijn eerste reis die ik hier plaats. Landal De Lommerbergen. Niet zo spectaculair als de meeste reizen die je via deze site kan vinden, maar aangezien ik helemaal gek ben op ons mooie Nederland, toch de moeite waard om over te vertellen.
Ook al ben ik gek op Nederland en op vakantie in eigen land niet heel duur is, boek ik het liefst zo goedkoop mogelijk. Ik kijk hiervoor altijd even op http://parkaanbiedingen.nl Hier staan de beste kortingen bij elkaar. Zo gezegd, zo gedaan, ik heb op deze manier de vakantie geboekt met een flinke korting en zo gingen dus naar de Lommerbergen. In dit geval ging ik een weekje samen met een vriendin. Ik reed dit keer en daar aangekomen moesten we natuurlijk inchecken bij de receptie. Vervolgens konden we ons huisje in, dat er keurig verzorgt uitzag. Wel moet ik zeggen dat op De Lommerbergen van die typische Center Parcs huisjes staan, dit was voor Landal dan ook de eigenaar van dit park. In het huisje aangekomen hebben we allebei een joggingpak aangetrokken en de zwemkleding ingepakt en zijn het subtropische zwembad ingedoken. Dit van De Lommerbergen is zeer uitgebreid en we hebben dit dan ook de hele week door gedaan.

Recente Reisverslagen:

Melissa